Längtan är svår!

Tungt just nu.
Jag  sitter och namnar bilder.
Eftersom jag är allt för flitig med avtryckarfingret, tar för många av samma växt (för jag tror jag ska misslyckas) och jag har för många blommor så har jag sysselsättning för några år.
Och med tungt menar jag att det känns så himla avlägset med sommar när jag ser sånna här bilder.



Den här pergolan var täckt av rosor en sommar. Numera är det en klematis som tar sig utrymme.
Men jag har hopp om att de multiflora och helenae rosor jag planterat ska svinga sig upp!

Saturday SHOW OFF

/Lillianna

7 kommentarer:

  1. Den första bilden på rosorna är ju jättefin. vad är det för ros?
    Ha en fin helg
    kram Meta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Meta!
      Rosen är Leonardo Da Vinci om jag inte minns helt fel.
      Jag köpte den röda för flera år sen och har längtat efter denna. Det här är första sommaren den blommade. Visst är den fin!!

      /Lillianna

      Radera
  2. Så härliga bilder och jag längtar mig tokig till vår och sommar.
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  3. Ja, blir smått tokig av längtan...
    Och dina bilder gör ju sitt till, hahahaha... =oP
    Allt gott!
    /Katarina

    SvaraRadera
  4. Ja du, nu längtar vi nog alla lite extra men............. det går oerhört fort nu egentligen, så strax är vi faktiskt där igen:) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  5. Vilka fina bilder.
    Jag längtar också som alla andra till våren och sommaren.

    Trevlig Söndag

    SvaraRadera
  6. Verkliga sommarbilder!

    Vilken fin pergola du har!

    Har också en alltför stor samling extrabilder, som jag tagit för säkerhets skull. Skulle verkligen behöva rensa bort dem genast, när de blivit inladdade, men då är jag oftast på väg att fixa något annat.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...