Vårkänslor!

Klipper äppelträd så det stänker om det!
I förrgår blev jag blöt om fötterna när mina vinterkängor inte alls gillade slasket i trädgården.
Jag ville gärna ha dem på mig då de har klack och det känns liiiite tryggare när jag står på min långa stege och vinglar.

Igår tog jag på mig gummistövlarna, redo med raggsockor under. Skulle inte frysa!
Ja, och vad händer?
Jo de går sönder. Så jag blev blöt om fötterna igen!
Men de är välanvända...så de var väl utslitna helt enkelt. Och stått oanvända i värmen hela vintern.

Vårkänslor.
Måste bara vara ute!

Idag köpte jag mig ett par nya vadderade gummistövlar.
Det har jag aldrig haft förrut. Vadderade alltså.
Funkade utmärkt.
Jättesköna.

Men de kanske blir väl varmt i sommar.
Vi får väl se.



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...