Trädgårdsvy augusti

Trädgårdsvy augusti


Bilden är tagen i min trädgård, i början på augusti.

10 kommentarer:

  1. Hej! Kul att du hitta till min blogg.Trädgård är grejer det.:)
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin vy du har från din trädgård.

    SvaraRadera
  3. Hej Carina, ja visst är det roligt med växter!! Det kan man inte få för mycket av!
    /Lillianna

    SvaraRadera
  4. Tack Inger, det är härligt ute nu visst är det!!?
    /Lillianna

    SvaraRadera
  5. Å så fint det ser ut!
    Påminn mig om agapanthusfrön så skickar jag dem i höst när de mognat.
    Eva

    SvaraRadera
  6. Ja hemskt gärna Eva! Har jag nåt du kan tänkas vilja ha i fröväg??
    /Lillianna

    SvaraRadera
  7. Ja visst Hannele, nu är det sommar i trädgården! Allting blommar!
    /Lillianna

    SvaraRadera
  8. Underbart att se....vilken rabatt!!
    Gillar verkligen sensommar blomning. Du verkar har det väldigt fint i din trädgård.
    Kul att se.
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera
  9. Tack Annika, jag håller med dig om att sensommaren är den bästa! Just nu har vi det väldigt torrt så nån form av vatten behövs...det ser lite visset ut. Helst hade jag velat ha igång brunnen som vi har. Då hade jag låtit vattnet flöda fritt!
    /Lillianna

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...